قوانین سایت انباریار

قوانین سایت انباریار

• شرایط و ضوابط استفاده از سایت

خرید از فروشگاه سایت انباریار به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی میگردد:
۱- خرید از فروشگاه سایت انباریار بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت میپذیرد.
۲- خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@anbaryar.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
۳- کاربران هنگام سفارش کالا ملزم هستند اطلاعات صحیح کامل را در فرم مربوطه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
۴- فروشگاه سایت انباریار هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می‌تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی‌پذیرد.
۵- ارتباط فروشگاه سایت انباریار با کاربران از طریق anbaryar.com بر قرار میگردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت میپذیرد.
۶- بر اساس سیاست حریم خصوصی، فروشگاه سایت انباریار به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها متعهد است حتی‌المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

 

• شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه سایت انباریار ، به نشانی anbaryar.com به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می‌شوند.
۱- فروش محصول بر مبنای نوع و تعدادی صورت می‌گیرد که خریدار آن را در فروشگاه سایت انباریار درج نموده است.
۲- ارزش محصول یا محصولات سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات‌ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می‌شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.
۳- مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه سایت انباریار درج شده و پس از تکمیل فرآیند خرید لینک دانلود برای مشتری ایمیل خواهدشد، همچنین اگر مشتری درخواست دریافت محتویات خرید خود را به صورت فیزیکی داشته باشد، این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست‌های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.
۴- در صورتی‌که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او است، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای سفارش را فسخ نماید.
۵- خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می‌نماید.
۶- خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.

 

• شرایط و ضوابط خدمات فروش آموزش

۱- از شما سپاسگزاریم که وقت گذاشته و قوانین استفاده از سایت آموزش آنلاین انباریار را می‌خوانید و درک می‌کنید، چرا که این توافقنامه شرایط و قوانینِ استفاده از وبسایت ما است، و حقوق و الزامات شما را مشخص می‌کند. وبسایت ما بستری است که از طریق آن کسانی که برای یادگیری به وبسایت ما می‌آیند («دانشپذیران») می‌توانند از محتوای فراهم آمده توسط اشخاصی که برای ما تحت قراردادهایی محتوی تولید می‌کنند («استادان») برای خودآموزی استفاده کنند. هم دانشپذیران و هم استادان کاربر محسوب می‌شوند و این توافقنامه برای همه کاربران است. استادان در استخدام انباریار نیستند.

۲- خرید از این فروشگاه بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۳- خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@anbaryar.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.

۴- کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در فرم مربوطه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

۵- فروشگاه سایت آموزش آنلاین انباریار هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

۶- ارتباط فروشگاه سایت آموزش آنلاین انباریار با کاربران از طریق info@anbaryar.com بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.

۷- فروشگاه سایت آموزش آنلاین انباریار به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

۸- برای خرید لازم است یک حساب کاربری باز کنید.

۹- پرداخت برای محتوای خریداری‌شده از طریق صفحه اختصاصی هر محتوا انجام می‌گیرد. تمام قیمت‌های وبسایت ما به تومان برابر با ۱۰ ریال ایران است.

۱۰- وقتی که می‌خواهید محتوای خریداری‌شده را ببینید، لازم است وارد حساب خود بشوید؛ محتوای خریداری‌شده در حساب شما ثبت‌شده است و می‌توانید آن را آنلاین تماشا کنید.

۱۱- شما مجاز نیستید که نام کاربری و رمز ورود حساب خود را در اختیار هیچ کس دیگری قرار بدهید، و یا به کسی اجازه بدهید به حساب شما و محتوای خریداری‌شده دسترسی پیدا کند. شما مسئول تمام استفاده‌ای هستید که از وبسایت و محتوای خریداری‌شده در ارتباط با حساب شما و نام کاربری و رمز ورود شما انجام می‌گیرد. همچنین مسئولیت صحت اطلاعاتی که در حساب خود وارد می‌کنید، تماما با خود شما است.

۱۲- شما مسئول هستید که نام کاربری و رمز ورود خود را محرمانه نگه دارید، و برای این کار تلاش لازم و معقول را انجام دهید. هر زمان که از استفاده غیرمجاز از نام کاربری، رمز، حساب، یا محتوای خریداری‌شده شما مطلع گشتید، باید در سریعترین زمان ممکن نسبت به تغییر گذرواژه اقدام نمائید و در صورت عدم دسترسی به آن ما را مطلع نمائید.

۱۳- اگر در دسترسی به حساب یا هر بخشی از محتوای خریداری‌شده به مشکلی برخوردید، لطفا با ما تماس بگیرید.

۱۴- ما در هر زمانی که به نتیجه برسیم که شما از این قوانین و شرایط و یا هر قانون دارای موضوعیت، تخطی کرده‌اید، ممکن است دسترسی شما به حسابتان را بسته به صلاحدید خودمان محدود کرده، معلق کرده، یا ملغی کنیم. البته ما در به‌کارگیری این اهرم و گرفتن چنین تصمیمی، معقول و منطقی برخورد خواهیم کرد.

۱۵- اگر شما « استاد» هستید، یعنی شخص حقیقی یا حقوقی که برای ما محتوای آموزشی فراهم آورده‌اید، علاوه بر این توافقنامه، توافقنامه استادان را نیز باید بپذیرید و شامل حال شما می‌شود. در هر جا که برای شما به عنوان استاد، بین این توافقنامه حاضر و توافقنامه استادان تعارضی پیدا شد، معیار برای توافق ما و شما، توافقنامه استادان خواهد بود.