دوره آموزش آنلاین انبارداری عمومی

دوره آموزش آنلاین انبارداری عمومی

برخی از دوستان نسبت به نبود دوره آموزشی که همه بتوانند در آن شرکت کنند و محدودیت زمانی و مکانی نداشته باشد به صورت خصوصی اعتراض می کردند. عده ای از این گلایه داشتند که دوره ها بیشتر در تهران برگزار می شوند. عده ای علاوه بر دوری راه محدودیت تعداد شرکت‏ کنندگان نیز بر این مشکل افزوده می‌شد. اینگونه بود که به فکر برگزاری دوره‌ای افتادیم که در آن محدودیت زمانی و مکانی وجود نداشته باشد و تمامی کسانی که در بخش انبار مشغول به کار هستند و نتوانسته‏اند دوره آموزشی را بگذرانند، بتوانند بدون دغدغه خاطر در آن حاضر شده و مدر صورت نیاز مدرکی نیز دریافت کنند.

به همین دلیل دوره ای را طراحی و ضبط کردیم که شما عزیزان برای ثبت نام و حضور در آن تنها به اینترنت و وسیله‌ای جهت اتصال به آن نیاز دارید و دیگر زمان و مکان در آن معنایی ندارد.

این دوره به صورت ضبط شده و آنلاین نمایش داده می شود و شما پس از ثبت نام علاوه بر دسترسی به محتوای ویدئویی، امکان دانلود یک جلد کتاب آموزش انبارداری اصول کاربردی را نیز خواهید داشت. شما می‌توانید پرسش های خود را به یکی از روش های زیر پرسیده و پاسخ آن را دریافت نمائید.

 

امکان دارد این پرسش پیش بیاید که دوره آموزش آنلاین انبارداری عمومی که ما تهیه کرده‌ایم با دیگر دوره‌های موجود چه تفاوتی دارد؟ در پاسخ باید بگویم که این دوره مزایای زیر را دارد:

  • دوره‌هایی که اکنون در اینترنت وجود دارد عموما به این صورت برگزار می‌گردند که شما پس از ثبت نام یک فایل PDF شامل یک کتاب چند صد صفحه ای را دریافت می‌کنید و از شما خواسته می‌شود طی مدت زمانی مشخص مثلا ۵۰ ساعت آن را مطالعه نموده و سپس یک فایل به صورت پروژه برای آنها ارسال نمائید تا کارشناسان پس از بررسی به شما امتیاز و برایتان مدرک صادر نمایند. این در حالی است که اگر نیاز دانشپذیران با خواندن یک کتاب برطرف می‌شد چه نیازی به صرف این همه هزینه بود، خرید یک جلد کتاب هزینه‏ای به مراتب کمتر را در بر دارد.
  • کارشناسان این نوع سازمان ها پروژه‌های ارسالی را تنها از روی فرمت بررسی می‌کنند و به محتوای آن چندان اهمیت نمی‏دهند زیرا تخصصی در آن ندارند.
  • اگر دوره ای نیز توسط افراد و یا شرکت‏هایی تهیه گردد که در این زمینه تخصص دارند، علاوه بر مشکل ارائه کتاب جهت خواندن، هزینه‌های نجومی درخواست می‌کنند که اغلب از عهده پرداخت آن بر نمی‏آیند.

اطلاعات بیشتری در باره این آموزش در این لینک به دست بیاورید. لازم به ذکر است دوره‌های بیشتری در حال برنامه ریزی و ضبط هستند که در آینده در بخش آموزش lms.anbaryar.com اطلاع رسانی می‌شوند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *